CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tems tO u gUys

Tuesday, December 27, 2011

~kitA satU~

ada ape dengan SPIDER..?
mungkin dengan sarang labah2nya yg unik?
mungkin dengan kaki yg bebulu..?
atau seorang pahlawan yg setia mnyelamatkan MJ nya?
act,bukan lOr...hehe..ni SPIDER artis berkumpulan yg popular dengan lagu nya RELAKU PUJUK yg terkenal suatu masa dahulu...dan skarang tampil dengan lagu nya yang terbaru,,KITA SATU.emm..bezz kann..

ape yang menarik sgt lagu ni sampai org bleyh ingat liriknya?
cuba tgk gamba kat bawah..
                       
                           






ehemm..ehemm..



haa...da taw dahh?CINTA ELISA kan..haishhhh..xpena miss tgk citew ni..Doe!
hehehe..


tu pasal didiE tuka lagu ni..tingat sgt kat c Aril ngan Elisa neyhhh..hurmm
arap2 dey oll bleyh blakOn berdua lg..

8 comments:

  1. Jom join segmen ni, utk suka2 aja

    Segmen Drama-Apakah Kesudahan Drama Tentang Dhia

    http://speechless009.blogspot.com/2011/12/segmen-drama-apakah-kesudahan-drama.html

    ReplyDelete
  2. orang kata cte nye best....tak sempat nak layan. :)

    ReplyDelete
  3. balQis>temkiu..hehe

    ayuna>tgk lahh nnty ad mse..bezz sesangat..

    ReplyDelete
  4. suka sgt cinta Elysa..xprnah miss jugak!=)

    ReplyDelete
  5. suker ehh tgok cinta elysa . tetiba jaa boleh minat tgok lakonan botak . haha !

    ReplyDelete
  6. bOtak tu nmpak jew seyes,tp rOmantik jgk kan..haishhhh...encemm...encemm..

    ReplyDelete